Галузь знань – 22 Охорона здоров’я

Спеціальність 224  «Технології медичної діагностики та лікування»

Освітньо-професійна програма  – «Лабораторна діагностика»

Освітня кваліфікація – фаховий молодший бакалавр

Форма навчання – денна

Основа навчання – бюджет/контракт

Термін навчання:

- 2 роки  10 місяців на основі базової загальної середньої освіти (9класів)

Підготовка фахівців з «Лабораторної діагностики» розпочалось з середини 40 років ХХ ст.  на базі Одеського  базового медичного училища №1. Сьогодні на спеціальності «Технології медичної діагностики та лікування»   навчається близько 100 студентів.

ЛАБОРАНТИ Значимість лабораторної служби в Україні, як і у   світі, набирає обертів. Більш ніж 70% інформації   про захворювання лікарі отримують, спираючись   на  дані лабораторних досліджень. Вибір для працевлаштування у фахівців з лабораторної діагостики величезний:клінічні, патологоанатомічні (у тому числі судово-медична експертиза), вірусологічні, гігієнічні, епідеміологічні, генетичні,  мікробіологічні   лабораторії, в яких проводять         різноманітні дослідження.

Зміст підготовки здобувачів фахової передвищої освіти:
-Проводити професійну діяльність з дотриманням професійної
безпеки та персонального захисту відповідно до правил техніки
безпеки, безпеки життєдіяльності, охорони праці, протиепідемічного режиму, чинного законодавства.
-Володіти методами відбору, транспортування, приймання,
підготовки біологічного матеріалу, проб та зразків для проведення
досліджень в лабораторіях різного профілю та оформлення супровідної документації.
-Спілкуватися державною та іноземною мовами, логічно й послідовно доводити інформацію під час здійснення професійної діяльності, ведення документації. 
-Застосовувати навички збору, аналізу, синтезу інформації, оформлення результатів своєї роботи, сучасні інформаційні та комунікаційні технології, збагачувати свій інтелектуальний та
професійний рівень впродовж життя шляхом самоосвіти та самоаналізу.
-Застосовувати принципи якісного підходу до виконання професійних обов'язків та проведення досліджень в лабораторіях різного профілю, нести відповідальність за професійну діяльність , сприяти розвитку міцної та ефективної кадрової бази для розвитку національної економіки в галузі охорони здоров’я.
-Працювати з апаратурою при проведенні лабораторних досліджень для вирішення професійних завдань в лабораторіях різного профілю.
-Проводити клінічні лабораторні, біохімічні, санітарно-гігієнічні, мікробіологічні, гістологічні, паразитологічні дослідження в межах своїх посадових обов’язків у послідовності відповідно до методик; застосовувати сучасні методи дослідження та сучасне обладнання
-Виявляти помилки в роботі, аналізувати причини їх виникнення, шляхи усунення в межах своїх посадових обов’язків.
-Демонструвати навички командної роботи , комунікації у професійній сфері, спроможність адаптуватися в соціальному та професійному середовищі, приймати рішення в стандартних ситуаціях та в ситуаціях із певною невизначеністю умов. 
Від точності і достовірності лабораторної діагностики залежить вірно поставлений діагноз і одужання пацієнта. Підготовка майбутніх лаборантів проводиться на теоретичних, практичних
заняттях, навчальній практиці, де студенти здійснюють подорож у світ лабораторної діагностики. Освітній процес на спеціальності «Технології медичної діагностики та лікування»  забезпечений сучасною матеріально-технічною базою, що гарантує якісну підготовку фахівців. Лекційні аудиторії оснащені мультимедійними установками, відеотехнікою, комп’ютерним обладнанням.  У кабінетах та лабораторіях в наявності прилади, апаратура,
оснащення для проведення досліджень тощо. Навчальна практика проходить не тільки в лабораторіях коледжу а й в сучасних лабораторіях закладів охорони здоров’я. Також велику роль в підготовці лаборантів має виробнича та переддипломна практика, під час якої студенти повністю занурюються в  майбутню професію.  Під наглядом професійних лікарів–лаборантів студенти виконують лабораторні дослідження безпосередньо на робочому місці лаборанта в мікробіологічних, біохімічних, клінічних, санітарно-гігієнічних лабораторіях.

        Атмосфера  доброзичливості в колективі  сприяє активній участі в організації студентського дозвілля. Студенти із задоволенням беруть участь в професійних конференціях, конкурсах, тренінгах, виховних годинах, під час яких подорожують містом та країною. Різноманітне студентське життя  дає кожному студенту можливості для життєвого вибору, навчає  його рухатись у просторі  ідей, образів, допомагає виробити цілісний погляд на світ, формує повноцінного громадянина держави, готує компетентних працівників медицини.

Галузь знань – 22 Охорона здоров’я

Спеціальність –226 Фармація, промислова фармація

Освітньо-професійна програма  – Фармація

Освітня кваліфікація – фаховий молодший бакалавр з фармації, промислової фармації

Професійна кваліфікація - асистент фармацевта

Форма навчання – денна

Основа навчання – бюджет/контракт

Термін навчання:

- 2 роки  10 місяців на основі базової загальної середньої освіти (9класів)

- 1 рік 10 місяців на основі повної загальної середньої освіти (11класів)

Підготовка фахівців з фармацевтичного профілю розпочалася з  1963 року на базі Одеського медичного училища №3. Історія підготовки фармацевтів 1  славна та наповнена блискучими іменами в   галузі фармації. За роки діяльності  коледж підготував і випустив понад 4000 фармацевтів. На сьогоднішній день на спеціальності «Фармація, промислова фармація»     навчається близько 100 студентів.

 Асистент фармацевта - це фахівець, який  займається  забезпеченням населення  лікарськими засобами і товарами   медичного  призначення, виготовленням та контролем  лікарських засобів, організовує діяльність структурних підрозділів,  санітарно-просвітницьку й інформаційну роботу серед населення. Частіше за все фармацевти здійснюють свою діяльність в аптеках та в  аптечних пунктах, на фармацевтичних фірмах, фармацевтичних складах, в контрольно-аналітичних лабораторіях.

                                 Фармацевт повинен володіти знаннями:

  • фундаментальних наук, сучасних інформаційних технологій, 2державної та іноземної мов, норм спілкування й уміти їх використовувати в професійній та соціальній діяльності;
  • принципів організації роботи аптечних закладів;
  • основних положень менеджменту та маркетингу;
  • основ економічного аналізу та планування торгівельно-фінансової діяльності;
  • технології виготовлення лікарських засобів в умовах аптеки, правил їх зберігання та відпуску;
  • класифікації лікарських засобів за фармакологічними групами, аналогів, синонімів, показань, протипоказань, побічних дій;
  • хімічного складу сировини рослинного та тваринного походження, зовнішніх ознак, фізико-хімічних властивостей, фармакологічної  дії та застосування лікарської рослинної сировини.

                           Фармацевт повинен, застосовуючи знання:

  • здійснювати постачання аптечних закладів лікарськими засобами та виробами медичного призначення;
  • організовувати фармацевтичну інформацію та рекламу лікарських засобів, виробів медичного призначення;3
  • зберігати лікарські засоби, сировини рослинного та тваринного походження, товари медичного призначення, утилізувати хімічні реактиви та лікарські засоби;
  • працювати з аптечним та лабораторним обладнанням та устаткуванням, виконуючи правила техніки безпеки  та гігієни праці;
  • здійснювати розрахунки лікарських та допоміжних речовин, разові та добові дози отруйних та сильнодіючих речовин, готувати лікарські засоби в умовах аптеки;
  • 4здійснювати контроль якості лікарських засобів;
  • забезпечувати лікарськими засобами та виробами медичного призначення стаціонарних та амбулаторних хворих;
  • проводити інформаційну роботу із  заготівлі лікарської рослинної сировини, проводити санітарно-просвітницьку роботу щодо зберігання лікарських засобів та виробів медичного призначення в домашніх умовах.

   Підготовку майбутніх фахівців на спеціальності «Фармація, промислова фармація»  здійснюють досвідчені та висококваліфіковані викладачі. В освітньому процесі широко застосовуються сучасні комп’ютерні технології. Лекційні аудиторії оснащені мультимедійними установками, відеотехнікою, комп’ютерним обладнанням. У кабінетах  та лабораторіях, в яких студенти розпочинають знайомство з обраною професією на заняттях з різних навчальних дисциплін в наявності прилади, засоби для проведення усіх видів аналізу та виготовлення лікарських форм. Систематично здійснюється поповнення оснащення кабінетів  реактивами, сировиною, хімічним посудом, інструментами. Закріплення теоретичних знань і практичних навичок здійснюється під час проходження виробничих та переддипломної практики на базі аптечних установ.

5Випускники мають змогу продовжити свою освіту на фармацевтичних факультетах університетів України, як на денній , так і на заочній формі навчання.

Студентські роки – це не тільки лекції, практична підготовка,  складання  екзаменів і заліків, це той час у житті людини, коли відбуваються найяскравіші відкриття, а бажання рухатися вперед змушує домагатися більших успіхів. Відчувають це і студенти спеціальності «Фармація, промислова фармація», які яскраво і змістовно проводять своє дозвілля. Цікаво організовані Дні спеціальності, години спілкування та тренінги  з участю представників провідних фармацевтичних установ міста та області, спрямованих  на побудову професійної кар’єри.

На спеціальності «Фармація, промислова фармація» у студентів формують не тільки особистість з високим рівнем професіоналізму а й найкращими  духовними якостями.