Шановні колеги, студенти, батьки та 

відвідувачі нашого сайту!

  IMG 367685cff2c9f708bcb3333c0ff5fcb2 V

Практичний психолог: Бунецька Юлія Вікторівна.  +380972218210  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

    Сьогодення диктує нам свої правила життя. Так склалося, що сучасне суспільство вже зрозуміло необхідність роботи психолога, змогло оцінити можливості впливу його праці на суспільство, але, на жаль, ще й досі існує застарілий стереотип: «Хто ходить до психолога – той має проблеми». Звичайно, що це не так, але дехто може просто не має часу прийти до мене зі своєю ситуацією, хтось соромиться, а хтось просто не вірить у силу допомоги психологічного характеру. Саме тому я вирішила Вам допомогти та спростити можливість звернення до мене.
   Задайте своє питання, опишіть свою ситуацію онлайн. Ви знаєте, що Етичний Кодекс Психолога не дозволить мені, яким би то чином, висвітлювати вашу ситуацію на широкі кола громадськості, але у своїй відповіді я опишу її у загальних рисах, щоб допомогти іншим розібратися в подібних проблемах.
 Напишіть у Телеграмм (+380972218210), або на електронну адресу ( Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ), опишіть свою ситуацію, хвилююче питання, тощо, та відправте.
     Психологічна служба коледжу діє згідно наказу Міністерства освіти і науки України №509 від 22 травня 2018 року «Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України», та керується в своїй роботі Етичним кодексом психолога. (посилання на презентацію)
  Головною метою діяльності психологічної служби є сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти.
  Завданням психологічної служби є збереження та зміцнення психічного та соціального здоров’я, сприяння особистісному, інтелектуальному, фізичному і соціальному розвитку здобувачів освіти шляхом доповнення сучасних методів навчання та виховання ефективними психолого-педагогічними технологіями; сприяння забезпеченню психологічної безпеки, надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги всім учасникам освітнього процесу; сприяти особистісному зростанню та професійному становленню майбутніх фахівців.
     Основними напрямами діяльності психологічної служби є:
1. Діагностика - виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні;
  Хочу зупинити свою увагу на проблемі адаптації. АДАПТАЦІЯ (від лат. Adaptare - пристосовувати) в широкому сенсі пристосування до зовнішніх і внутрішніх умов, що змінюються. А людина має два аспекти: біологічний та психологічний.
(посилання на звіт про адаптацію)
(Поради для адаптації)
   Аддикція (залежність) є спробою втечі від реальності за допомогою зміни свого психічного стану, що забезпечує уявну безпеку і емоційний комфорт. Незважаючи на уявлені зовнішні відмінності, залежність має принципово схожі психологічні механізми. У зв'язку з цим виділяють загальні ознаки адиктивної поведінки. Перш за все, залежність особистості проявляється в її стійкому прагненні до зміни психофізичного стану. Цей потяг переживається людиною як імпульсивно-категоричне, непереборне, ненаситне. Зовні це може виглядати як боротьба з самим собою, а частіше - як втрата самоконтролю. Аддикція з'являється не одразу, вона являє собою безперервний процес формування і розвитку залежності. Аддикція має початок (нерідко невинне), індивідуальне протягом (із зусиллям залежності) і результат. Мотивація поведінки різна на різних стадіях залежності. Тривалість і характер протікання стадій залежать від особливостей об'єкта (наприклад, виду наркотичної речовини) і індивідуальних особливостей аддикта (наприклад, віку, соціальних зв'язків, інтелекту, здатності до сублімації). Ще однією характерною особливістю залежності є її циклічність. Фази одного циклу: наявність внутрішньої готовності до адикції; посилення бажання і напруги; очікування і активний пошук об'єкта адикції; отримання об'єкта і досягнення специфічних переживань; розслаблення; фаза ремісії (відносного спокою). Далі цикл повторюється з індивідуальною частотою і виразністю. Залежність зовсім не обов'язково призводить до захворювання або смерті, але закономірно викликає оборотні особистісні зміни.
(посилання на звіт адикція, залежність)
2. Профілактика - своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі;
(посилання на презентацію про конфлікти)
3. Корекція - усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки;
(посилання на презентацію булінг )
(посилання на презентацію ми за здоровий спосіб життя )
(посилання на презентацію толерантність )
(посилання на презентацію успіх )
(посилання на презентацію безпечний інтернет)
(посилання на презентацію про челендж )
(посилання на презентацію ніколи не здавайся )
(посилання на Геть невпевненість! Ви можете все! )
(посилання на загальні поради щодо інтеграції)
(посилання на загальні поради батькам першокурсників)
(посилання на здоровій спосіб життя студентської молоді)
(посилання на шкідливі звички, що з'їдає нашу енергію )
(посилання на кібербезпека фото-плакат )
(посилання на експрес-підтримку при воєнному стані)
4. Навчальна діяльність - форма активного співробітництва, направлена на удосконалення, розвиток, формування особистості;
(посилання на тест для викладачів)
(посилання на емоційне вигорання )
5. Консультування - багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу;
Психологічне індивідуальне та групове консультування надається студентам 1-4 курсів, викладачам, керівникам академічних груп, завідувачам відділення, вихователю гуртожитку, коменданту гуртожитку, студентам з незахищених категорій (інвалідам, дітям сиротам, постраждалим в ході війскових конфліктів, ВПО та їх батькам), батькам на батьківськіх зборах.
    Консультування та надання рекомендацій відбуваються за запитом, стосовно загальних та особистих питань, результатів діагностування, погіршення освітнього процесу, адаптації, конфліктних ситуацій та взаємин у системах всіх учасників навчально-виховного процесу. Це труднощі у навчанні; асоціальні прояви у поведінці здобувачів освіти; адаптація до нового колективу; допомога студентам та їх сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах; допомога студентам та їх сім’ям, які постраждали у військових конфліктах; психологічний та соціально-педагогічний супровід здобувачів освіти, які мають статус «сирота», або позбавлених батьківського піклування; психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників війскових конфліктів; психологічний та соціально-педагогічний супровід внутрішньо переміщених осіб, профілактика залежностей (адективна поведінка), формування здорового способу життя, дитина у віртуальному просторі, комп’ютерна залежність, психологічний клімат студентського колективу, міжособистісні конфлікти, взаємовідносини в системі «викладач-студент», взаємовідносини в системі «батьки-діти», взаємовідносини в системі «викладач-батьки», суїцидальна поведінка, проблеми лідерства у колективі, робота з «групою ризику».
6. Зв’язки з громадськістю - діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління;
Відвідування семінарів та отримання консультацій в «Одеській академії неперервної освіти Одеської обласної ради».
7. Просвіта - формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.
(Посилання на рекомендації студентам в період дистанційного навчання)
(Посилання на рекомендації, якщо виникли проблеми у навчанні)

 Відповіді на найчастіші запитання:

Як отримати психологічну допомогу межах коледжу?
1. Зверніться до психолога особисто. Кабінет психолога знаходиться за адресою вул. Княжа 10, ІІ поверх, кабінет: 215
2. Зателефонуйте. Контактний номер телефону: (+380972218210)
3. Напишіть. Електронна адреса: ( Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. )
Що казати?
Крок 1. Повідомте психологу про бажання прийти на психологічну консультацію і вкажіть тему вашого звернення (у декількох словах, про що буде йти мова).
Крок 2. Разом з психологом визначте зручний для консультації час та місце (Одна консультація триває до 1 год., і проходить у кабінеті психолога або онлайн (при потребі).
З якими проблемами я можу звертатися?
   Орієнтовний перелік запитів, якщо Ви - студент: труднощі у навчанні, відсутність мотивації до навчання, тривожність перед виступами чи іспитами, загальна тривожність, невпевненість у собі, проблеми у взаємовідносинах «студент – студент», «студент – група», «студент – викладач», «діти-батьки», адаптація до нових умов навчання, самовдосконалення, дослідження себе, професійне самовизначення, булінг, суїцидальні роздуми, тощо.
Орієнтовний перелік запитів, якщо Ви - викладач: адаптація до нових умов праці, психологічні особливості роботи керівника навчальної групи, відсутність мотивації до роботи, роздратованість, синдром «емоційного вигорання», труднощі у спілкуванні зі студентами, колегами тощо.
   Якщо у Вас виникли сумніви чи звертатися до психолога, то ця стаття для Вас! (посилання на статтю психологія – міфи та правда)

Тематична година "Психологічна служба"

Тематична година "Суть конфлікту і причини його виникнення. Алгоритм дії в конфліктних ситуаціях"

 

                    Права дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування
   Право на повне державне забезпечення в навчальних закладах мають діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, віком до вісімнадцяти років та особи з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, при продовженні навчання до 23 років або до закінчення відповідних навчальних закладів.
     Виплату стипендії в розмірі:
1. для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування - 150 відсотків розміру прожиткового мінімуму для дітей віком від 6 до 18 років, установленого законом на 1 січня відповідного календарного року;
2. для осіб з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також учнів та студентів, які в період навчання у віці від 18 до 23 років залишилися без батьків (батьки яких померли / оголошені померлими, загинули або пропали безвісти), - 150 відсотків розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого законом на 1 січня відповідного календарного року.
   Щорічну допомогу для придбання навчальної літератури в розмірі трьох місячних стипендій.
 Повне державне забезпечення та виплату стипендії на період академічної відпустки по медичному висновку.
 Випускники навчальних закладів із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, забезпечуються за рахунок навчального закладу або відповідної установи у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, одягом і взуттям, а також одноразовою грошовою допомогою.
 Першочергове працевлаштування на наявні вакантні робочі місця.
 Щорічне безоплатне оздоровлення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у віці до 18 років.
  Виплату одноразової грошової допомоги після закінчення навчального закладу.
 Детальна інформація про права та соціальні гарантії дітей-сиріт відображена у Законі України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування» та постанові КМУ від 5 квітня 1994 р. N 226 «Про поліпшення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування».

 План роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування

 

 

Заява булінг
План заходів спрямованих на запобігання булінгу

Порядок реагування на доведені випадки булінгу

Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу

НАКАЗ Пpo створення комісії на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)та створення комісії з урегулювання конфліктних ситуацій в коледжі

 

 Уповнаважена особа з питань запобігання та протидії булінгу (цькуванню) та  з урегулювання конфліктних ситуацій в коледжі Ящук Оксана Володимирівна, заступник директора з виховної роботи (740-70-03)

• Гаряча телефонна лінія щодо булінгу 116 000;

• Гаряча лінія з питань запобігання насильству 116 123 або 0 800 500 335;

• Уповноважений Верховної Ради з прав людини 0 800 50 17 20;

• Уповноважений Президента України з прав дитини 044 255 76 75;

• Центр надання безоплатної правової допомоги 0 800 213 103;

• Національна поліція України 102.