Торгівля людьми – соціальна проблема сучасності
Серед студентів за участю молодіжної громадської організації «Молодіжний громадський рух – Партнер» проводився просвітницький захід: «Протидія торгівлі людьми. Безпечна міграція», який був спрямований на підняття рівня обізнаності студентів щодо проблеми торгівлі людьми, поширення важливої інформації про цю проблему та небезпеку яку вона становить.
Нормативні документи
НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
Сертифікати молодший спеціаліст
Сертифікат фаховий молодший бакалавр Сестринська справа
Сертифікат фаховий молодший бакалавр Лікувальна справа
Сертифікат фаховий молодший бакалавр Акушерська справа
Сертифікат фаховий молодший бакалавр Фармація, промислова фармація
Сертифікат фаховий молодший бакалавр Лабораторна діагностика
Сертифікат фаховий молодший бакалавр Стоматологія ортопедична
ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНІ ПРОГРАМИ
"Освітня програма профільної середньої освіти"
"Фармація, промислова фармація"
"Лабораторна діагностика" 2020
"Лабораторна діагностика" 2022
ПОЛОЖЕННЯ
Правила внутрішнього розпорядку у КЗ «Одеський обласний базовий медичний фаховий коледж»
Положення про освітній процес КЗ ООБМФК
Положення про академічну доброчесність у КЗ «Одеський обласний базовий медичний фаховий коледж»
Положення про організацію та проведення практичної підготовки здобувачів освіти у КЗ «Одеський обласний базовий медичний фаховий коледж»
Положення про раду роботодавців у КЗ «Одеський обласний базовий медичний фаховий коледж»
Положення про дистанційне навчання у КЗ «Одеський обласний базовий медичний фаховий коледж»
Положення про науково-студентські гуртки у КЗ «Одеський обласний базовий медичний фаховий коледж»
Положення про методичну раду КЗ «Одеський обласний базовий медичний фаховий коледж»
Положення про адміністративну раду КЗ «Одеський обласний базовий медичний фаховий коледж»
Положення про педагогічну раду КЗ «Одеський обласний базовий медичний фаховий коледж»
Положення про навчально-методичний комплекс забезпечення освітньої компоненти
Положення про про організацію роботи вебсайту КЗ «Одеський обласний базовий медичний фаховий коледж»
Положення про студентське самоврядування у КЗ «Одеський обласний базовий медичний фаховий коледж»
Положення про навчальні кабінети та лабораторії у КЗ Одеський обласний базовий медичний фаховий коледж
Положення про проведення профорієнтаційної роботи у КЗ «Одеський обласний базовий медичний фаховий коледж»
Положення про відпрацювання пропущених занять та незадовільних оцінок КЗ ООБМФК
Положення про порядок переведення, відрахування та поновлення здобувачів освіти в КЗ ООБМФК
Положення про академічну відпустку КЗ ООБМФК
Правила призначення, виплати та розміри стипендіального забезпечення в КЗ ООБМФК
Інформацiя про проведення тендерних процедур КЗ ООБМФК
Звіт про використання та надходження коштів КЗ ООБМУФК
Звіт про використання та надходження коштів, отриманих як плата за послуги КЗ ООБМФК
ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ АКРЕДИТАЦІЙНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ
Освітньо-професійна програма "Фармація, промислова фармація"
Освітньо-професійна програма "Сестринська справа"
Освітньо-професійна програма "Стоматологія ортопедична"
Освітньо-професійна програма "Лабораторна діагностика"
Психолог коледжу
Шановні колеги, студенти, батьки та
відвідувачі нашого сайту!
Практичний психолог: Бунецька Юлія Вікторівна. +380972218210 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Сьогодення диктує нам свої правила життя. Так склалося, що сучасне суспільство вже зрозуміло необхідність роботи психолога, змогло оцінити можливості впливу його праці на суспільство, але, на жаль, ще й досі існує застарілий стереотип: «Хто ходить до психолога – той має проблеми». Звичайно, що це не так, але дехто може просто не має часу прийти до мене зі своєю ситуацією, хтось соромиться, а хтось просто не вірить у силу допомоги психологічного характеру. Саме тому я вирішила Вам допомогти та спростити можливість звернення до мене.
Задайте своє питання, опишіть свою ситуацію онлайн. Ви знаєте, що Етичний Кодекс Психолога не дозволить мені, яким би то чином, висвітлювати вашу ситуацію на широкі кола громадськості, але у своїй відповіді я опишу її у загальних рисах, щоб допомогти іншим розібратися в подібних проблемах.
Напишіть у Телеграмм (+380972218210), або на електронну адресу (
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
), опишіть свою ситуацію, хвилююче питання, тощо, та відправте.
Психологічна служба коледжу діє згідно наказу Міністерства освіти і науки України №509 від 22 травня 2018 року «Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України», та керується в своїй роботі Етичним кодексом психолога. (посилання на презентацію)
Головною метою діяльності психологічної служби є сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти.
Завданням психологічної служби є збереження та зміцнення психічного та соціального здоров’я, сприяння особистісному, інтелектуальному, фізичному і соціальному розвитку здобувачів освіти шляхом доповнення сучасних методів навчання та виховання ефективними психолого-педагогічними технологіями; сприяння забезпеченню психологічної безпеки, надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги всім учасникам освітнього процесу; сприяти особистісному зростанню та професійному становленню майбутніх фахівців.
Основними напрямами діяльності психологічної служби є:
1. Діагностика - виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні;
Хочу зупинити свою увагу на проблемі адаптації. АДАПТАЦІЯ (від лат. Adaptare - пристосовувати) в широкому сенсі пристосування до зовнішніх і внутрішніх умов, що змінюються. А людина має два аспекти: біологічний та психологічний.
(посилання на звіт про адаптацію)
(Поради для адаптації)
Аддикція (залежність) є спробою втечі від реальності за допомогою зміни свого психічного стану, що забезпечує уявну безпеку і емоційний комфорт. Незважаючи на уявлені зовнішні відмінності, залежність має принципово схожі психологічні механізми. У зв'язку з цим виділяють загальні ознаки адиктивної поведінки. Перш за все, залежність особистості проявляється в її стійкому прагненні до зміни психофізичного стану. Цей потяг переживається людиною як імпульсивно-категоричне, непереборне, ненаситне. Зовні це може виглядати як боротьба з самим собою, а частіше - як втрата самоконтролю. Аддикція з'являється не одразу, вона являє собою безперервний процес формування і розвитку залежності. Аддикція має початок (нерідко невинне), індивідуальне протягом (із зусиллям залежності) і результат. Мотивація поведінки різна на різних стадіях залежності. Тривалість і характер протікання стадій залежать від особливостей об'єкта (наприклад, виду наркотичної речовини) і індивідуальних особливостей аддикта (наприклад, віку, соціальних зв'язків, інтелекту, здатності до сублімації). Ще однією характерною особливістю залежності є її циклічність. Фази одного циклу: наявність внутрішньої готовності до адикції; посилення бажання і напруги; очікування і активний пошук об'єкта адикції; отримання об'єкта і досягнення специфічних переживань; розслаблення; фаза ремісії (відносного спокою). Далі цикл повторюється з індивідуальною частотою і виразністю. Залежність зовсім не обов'язково призводить до захворювання або смерті, але закономірно викликає оборотні особистісні зміни.
(посилання на звіт адикція, залежність)
2. Профілактика - своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі;
(посилання на презентацію про конфлікти)
3. Корекція - усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки;
(посилання на презентацію булінг )
(посилання на презентацію ми за здоровий спосіб життя )
(посилання на презентацію толерантність )
(посилання на презентацію успіх )
(посилання на презентацію безпечний інтернет)
(посилання на презентацію про челендж )
(посилання на презентацію ніколи не здавайся )
(посилання на Геть невпевненість! Ви можете все! )
(посилання на загальні поради щодо інтеграції)
(посилання на загальні поради батькам першокурсників)
(посилання на здоровій спосіб життя студентської молоді)
(посилання на шкідливі звички, що з'їдає нашу енергію )
(посилання на кібербезпека фото-плакат )
(посилання на експрес-підтримку при воєнному стані)
4. Навчальна діяльність - форма активного співробітництва, направлена на удосконалення, розвиток, формування особистості;
(посилання на тест для викладачів)
(посилання на емоційне вигорання )
5. Консультування - багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу;
Психологічне індивідуальне та групове консультування надається студентам 1-4 курсів, викладачам, керівникам академічних груп, завідувачам відділення, вихователю гуртожитку, коменданту гуртожитку, студентам з незахищених категорій (інвалідам, дітям сиротам, постраждалим в ході війскових конфліктів, ВПО та їх батькам), батькам на батьківськіх зборах.
Консультування та надання рекомендацій відбуваються за запитом, стосовно загальних та особистих питань, результатів діагностування, погіршення освітнього процесу, адаптації, конфліктних ситуацій та взаємин у системах всіх учасників навчально-виховного процесу. Це труднощі у навчанні; асоціальні прояви у поведінці здобувачів освіти; адаптація до нового колективу; допомога студентам та їх сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах; допомога студентам та їх сім’ям, які постраждали у військових конфліктах; психологічний та соціально-педагогічний супровід здобувачів освіти, які мають статус «сирота», або позбавлених батьківського піклування; психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників війскових конфліктів; психологічний та соціально-педагогічний супровід внутрішньо переміщених осіб, профілактика залежностей (адективна поведінка), формування здорового способу життя, дитина у віртуальному просторі, комп’ютерна залежність, психологічний клімат студентського колективу, міжособистісні конфлікти, взаємовідносини в системі «викладач-студент», взаємовідносини в системі «батьки-діти», взаємовідносини в системі «викладач-батьки», суїцидальна поведінка, проблеми лідерства у колективі, робота з «групою ризику».
6. Зв’язки з громадськістю - діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління;
Відвідування семінарів та отримання консультацій в «Одеській академії неперервної освіти Одеської обласної ради».
7. Просвіта - формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.
(Посилання на рекомендації студентам в період дистанційного навчання)
(Посилання на рекомендації, якщо виникли проблеми у навчанні)
Відповіді на найчастіші запитання:
Як отримати психологічну допомогу межах коледжу?
1. Зверніться до психолога особисто. Кабінет психолога знаходиться за адресою вул. Княжа 10, ІІ поверх, кабінет: 215
2. Зателефонуйте. Контактний номер телефону: (+380972218210)
3. Напишіть. Електронна адреса: (
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
)
Що казати?
Крок 1. Повідомте психологу про бажання прийти на психологічну консультацію і вкажіть тему вашого звернення (у декількох словах, про що буде йти мова).
Крок 2. Разом з психологом визначте зручний для консультації час та місце (Одна консультація триває до 1 год., і проходить у кабінеті психолога або онлайн (при потребі).
З якими проблемами я можу звертатися?
Орієнтовний перелік запитів, якщо Ви - студент: труднощі у навчанні, відсутність мотивації до навчання, тривожність перед виступами чи іспитами, загальна тривожність, невпевненість у собі, проблеми у взаємовідносинах «студент – студент», «студент – група», «студент – викладач», «діти-батьки», адаптація до нових умов навчання, самовдосконалення, дослідження себе, професійне самовизначення, булінг, суїцидальні роздуми, тощо.
Орієнтовний перелік запитів, якщо Ви - викладач: адаптація до нових умов праці, психологічні особливості роботи керівника навчальної групи, відсутність мотивації до роботи, роздратованість, синдром «емоційного вигорання», труднощі у спілкуванні зі студентами, колегами тощо.
Якщо у Вас виникли сумніви чи звертатися до психолога, то ця стаття для Вас! (посилання на статтю психологія – міфи та правда)
Тематична година "Психологічна служба"
Тематична година "Суть конфлікту і причини його виникнення. Алгоритм дії в конфліктних ситуаціях"
Одеський регіональний центр оцінювання якості освіти
Одеський регіональний центр оцінювання якості освіти тут
Математика
Фахівці УЦОЯО продовжують готувати демонстраційні варіанти тестів з усієї лінійки предметів НМТ. Сьогодні ми пропонуємо потенційним учасникам тестування виконати завдання з другого обов’язкового предмета ー математики.
Онлайновий НМТ із математики доступний за цим посиланням. Зауважте, що інтерфейс запропонованого тестувальника відрізняється від того, який буде на реальному НМТ, однак за структурою, типами завдань, тривалістю їх виконання демонстраційний варіант аналогічний вступному тесту.
Під час реального тестування у вас буде змога користуватися довідковими матеріалами (формулами), тож і тепер рекомендуємо працювати над завданнями з опертям на них.
Як під час проходження демонстраційного тесту, так і на реальному тестуванні ви зможете вибирати послідовність виконання завдань, за потреби повертатися до того чи того завдання, змінювати варіант відповіді, а після завершення роботи отримаєте результат тестування з цього предмета.
Якщо у вас наразі повільний інтернет або немає можливості працювати протягом 60 хвилин за комп’ютером / з планшетом / телефоном ー завантажте файл із демонстраційним варіантом тесту з математики на свій пристрій, виконайте завдання і звірте свої відповіді з правильними.