В межах довгострокового навчального проекту циклової комісії виклалачів терапевтичних дисциплін та за підтримки Одеської обласної організації Товариства Червоного Хреста, студентом 211 групи сеціалізації «Лікувальна справа» Ігорем Яницьким був проведений майстер-клас з кардіо-пульмональної реанімації (CPR).

    У межах педіатричного тижня, який пройшов у березні на циклі педіатричних дисциплін ООБМУ, пройшло багато цікавих та пізнавальних заходів для студентів училища та викладачів.

        Було проведене відкрите засідання педіатричного гуртка з теми «Сучасні підходи до діагностики, лікування та профілактики  захворювань  ССС у дітей та підлітків», керівник Кучерова А.Б. Протягом навчання в училищі цікавилися педіатричними проблемами та проводили самостійну пошукову роботу студенти відділень «Сестринська справа» та « «Лікувальна справа»: Федоренко І., Шапарець А., Федорчук  М., Лисікова А. (42 гр.), Ліптушенко О., Клочкова А. (41 гр.), Лоза Г., Менщикова В. (40 гр.), Реконвальд А. (44 гр.), Гудзь О. (46 гр.). Студенти-відмінники на високому рівні продемонстрували підсумки своєї роботи. 

IMG 23be4dc1881597a13dbabe00d6b951ec V

          Під керівництвом голови обласного методичного об’єднання викладачів педіатричних дисциплін Юркул С.В., методиста училища, пройшло відкрите  засідання. Викладач вищої категорії  Риндіна О.Є. презентувала свою методичну роботу з теми «WEB-квест-технології», яка полягає у пошуку інформації з використанням сучасних технологій, продемонструвала практичний приклад - фрагмент заняття, який проходив по сценарію «WEB-квесту». Студенти групи № 35, спеціалізація «Лікувальна справа», Височанська  С., Буковська К., Вовк О., Радзілевіч Р., Яковенко Є. вивчили матеріал з теми «Гемолітична хвороба новонароджених. Асфіксія», створили презентацію. Заключний етап WEB-квесту був представлений у вигляді фільму, де три команди, проводячи пошук за допомогою  інтернет-ресурсів, знаходили вірні відповіді по   темі.

IMG d35f690bfa48ff2702a74cbcabae5b9f V

         Степанчук Ю.Г., викладач-методист, доповіла присутнім про контроль знань та вмінь методом «Де-брифінг» на заняттях з педіатрії.  Де-брифінг -  це професійна дискусія, при якій викладач задає питання, оцінює дії студентів на основі перегляду відеозапису виконання ними практичних навичок під час практичного заняття. Цей метод  дає змогу студентам  розвинути  здібності до самоспостереження та самоаналізу. Студенти групи 35-А, спеціалізація «Лікувальна справа», Кондратец В., Кравчук М., Пархоменко О., Тищенко О., Штумбенко П., Кульчиковський С., Янковська Г., Семенов Д., Тодорова А. демонстрували виконання практичних навичок (постановка газовивідної трубки дітям, обробка пупкової ранки, вакцинація новонародженої дитини проти гепатиту В, проведення ранкового  туалету, проведення антропометрії).  Аналіз  проводився для закріплення виконаних практичних навичок самими студентами і ліквідації припущених помилок, після чого при повторному виконанню рівень їх виконання значно підвищився. Такий метод при проведенні занять підвищує рівень засвоєння матеріалу і є дуже цікавим для студентів.

IMG 0e397e4e7972b2c429edec9cbdf6bd29 V

          Кучерова А.Б., викладач вищої категорії, присвятила свій виступ «Кейс-методу». Це iнтерактивний метод навчання i виховання, який дозволяє пiдвищити ефективнiсть i якiсть знань, сприяє формуванню життєвоi i професiйноi компетентностi сучасноi молодi. Сучаснi педагогiчнi технологii сьогоднi пропонують прiоритет колективної роботи, яка базується на активнiй спiвпрацi, а також дослiдницької роботи з численними джерелами iнформацii. Це сприяє розвитку самостiйного критичного професiйного мислення та культури спiлкування. Продемонструвати  суть методу допомогли студенти 46-ї групи, спеціалізація «Лікувальна справа». Викладач сформував  малi групи по 5 студентiв, враховуючи iндивiдуальнi особливостi кожного студента i бажання спiвпрацювати мiж собою, ознайомив студентiв з кейсами,   запропонував колективну творчу дискусiю на прикладi конкретноi ситуацii (гiпертермiчний, судомний, алергiчний синдром у дiтей). У процесі вирішення кейсів  у студентiв виробляються  конкретнi практичнi навички.  Метод дає змогу наблизити процес навчання до реальноi практичноiї дiяльностi фахiвця.

      Був проведений конкурс студентських рефератів  під керівництвом викладача дисципліни «Ріст і розвиток людини», викладача вищої категорії Мардар Т.В. Гості заходу ознайомились з цікавими темами: «Значення води у житті людини» - студентка  Шкарупа О., гр. № 33,  «Іонізована вода» - Калинчук К, гр. № 33, «Куяльницький ліман – гордість Одеси» - Остринська Г., гр. № 33, «Топ  шкідливих та корисних продуктів» - Нікітіна Д., гр. № 33, «ВІЛ-інфекція. Історичні відомості. Стан в Україні» - Годун К., гр. № 41.  Перелічені теми викликали  зацікавленість і з боку студентів, і з боку викладачів.

IMG 8c6ef77178dc67125fd96c57f5c5b5d8 V

           Темі новорічних свят та традицій  в Україні була  присвячена відкрита класна  година, яку підготувала та провела група № 23, класний керівник Бабченко Л.Ф. (пройшов у межах поза тижневого  заходу). Студенти розповідали про новорічні українські традиції, ворожили, колядували, співали народні пісні. Кожний гість отримав у подарунок новорічний сувенір – Янгола. Дівчатам та хлопцям вдалося створити  святковий настрій для всіх присутніх.

           Протягом всього тижня циклову комісію  прикрашали санітарні бюлетні з педіатричної тематики, створені студентами під керівництвом досвідченого викладача Байраченко Р.М.

          Різноманітні заходи педіатричного тижня залучили до  сумісної праці багато студентів нашого училища, допомогли підвищити професійний рівень викладачів, отримали багато позитивних відгуків серед колег, хлопців та дівчат.

                                   ГЦК педіатричних дисциплін Маркарова С.С.

 

     На передодні Новорічних свят, до Дня Святого Миколая Студентською радою училища організований та проведений благодійний ярмарок, отримані кошти з якого передані дитячому будинку № 3 «Сонечко». У ярмарці із великим бажанням і задоволенням брали участь усі студенти.

     Кожний рік 17 листопада студенти святкують офіційний день студента . Це свято асоціюється з молодістю , романтикою та веселощами. Взагалі це свято , пішло з Чехословаччині, під час другої вітчизняної війни зв’язане з трагічними подіями.

     Наприкінці квітня в Одеському обласному базовому медичному училищі традиційно проводяться заходи з вшанування пам`яті загиблих в результаті аварії на Чорнобильській АЕС.

     Студенти ООБМУ , група №19, відділення "Стоматологія ортопедична" (класний керівник Демчук М.І.), 9 квітня відвідали військово-історичний захід, присвячений 73-й річниці визволення м.Одеси від німецько-фашистських загарбників.

Сучасна медична сестра – це висококваліфікований спеціаліст, що володіє науковими знаннями та практичними навичками, які мають попит не тільки на вітчизняному, але й на міжнародному ринку праці!

CONGRATULATIONS !!!

ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦЯ ОБЛАСНОЇ ОЛІМПІАДИ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 2016/17 Н.Р.

1 МІСЦЕ – АНДРУЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ГРУПА №30 «СЕСТРИНСЬКА СПРАВА»

     Сегодня, 24 ноября в актовом зале на Садовой, 1 была концертная программа на английском языке "Music in my Heart".

     Преподаватель - Орловская Людмила Ильинична.