ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ 2021
ДНІ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ
22.02.2025
12.04.2025 о 10.00 ПРИЄДНАТИСЯ ДО ЗУСТРІЧІ
17.05.2025
ЗНАЙОМСТВО ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТЯМИ
Щороку вступники обирають, де та за якою спеціальністю здобувати освіту. Цей вибір впливає на майбутнє працевлаштування, особистісний розвиток, формує оточення, професійні цілі та зв’язки. Тож важливо поставитися до нього ґрунтовно.
Складний вибір? Приєднуйтесь до зустрічі у форматі онлайн на платформі ZOOM з гарантами освітньої - професійних програм. Під час зустрічі ви отримаєте змістовну інформацію про навчання, перспективи професійного розвитку та кар'єрного зростання.
11.01.2025 - 10.00 - ОПП ЛІКУВАЛЬНА СПРАВА
18.01.2025 - 10.00 - ОПП СЕСТРИНСЬКА СПРАВА
25.01.2025 - 10.00 - ОПП ФАРМАЦІЯ
01.02.2025 - 10.00 - ОПП ЛАБОРАТОРНА ДІАГНОСТИКА
Звернення гарантів ОПП до вступників
ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ ВСТУП 2025
Де більш детально можна ознайомитись з описом спеціальностей?
Детальну інформацію Ви можете отримати ознайомившись з освітньо-професійними програмами за посиланням: http://oobmu.od.ua/index.php/2013-05-14-08-49-44/osvitno-profesiini-prohramy
Також радимо переглянути інформацію відділень:
ТЕХНОЛОГІЇ МЕДИЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТА ЛІКУВАННЯ
Чи має право вступник одночасно подавати заяви та приймати участь у конкурсі на навчання за кошти бюджету та кошти фізичних осіб, на платну та бюджетну конкурсні пропозиції?
Так, вступник має право. Вступники можуть подати у сукупності за всіма основами вступу до п'яти заяв на місця державного або регіонального замовлення та до п’ятнадцяти заяв за всіма джерелами фінансування. Друге, в одній заяві на основну конкурсну пропозицію вступник може зазначити (вибрати в меню): «Претендую на участь у конкурсі на місця державного або регіонального замовлення і на участь у конкурсі на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб у разі неотримання рекомендації за цією конкурсною пропозицією за кошти державного або місцевого бюджету (за державним або регіональним замовленням)».
Які вступні випробування після 9 класу?
Для вступу на ОПП: Лікувальна справа, Сестринська справа, Лабораторна діагностика, Фармація, промислова фармація, зараховуються результати співбесіди з біології.
Де можна ознайомитись з вимогами до мотиваційного листа та чи буде оприлюднений зразок?
З вимогами до мотиваційного листа та зразок мотиваційного листа оприлюднений на сайті КЗ ООБМФК розділ Положення про приймальну комісію
Чи потрібно подавати мотиваційний лист для вступу на бюджет?
Так, для вступу на бюджет та на контракт потрібно подавати мотиваційний лист.
Мотиваційний лист один на всі спеціальності чи на кожну спеціальність різні мотиваційні листи?
Мотиваційний лист є складовою пакета документів, які вступник подає разом з заявою. У заяві вступник вказує спеціальность (освітньо-професійну програму). Для кожної совітньо-професійної програми вступник має подавати різні заяви, і, відповідно, різні мотиваційні листи.
Подання мотиваційного листа в електронній формі передбачає завантаження вступником файлу певного формату чи вставлення тексту у відповідне поле у кабінеті вступника?
Текст мотиваційного листа в електронній формі вступник може набрати або скопіювати у відповідне поле в ЕЛЕКТРОННОМУ КАБІНЕТІ ВСТУПНИКА.
Я можу звернутись до приймальної комісії для допомоги в створені електронного кабінету?
ТАК, з 25 червня буде працювати консультаційний центр за адресою Княжа, 10, який створюється для допомоги вступникам у створені електроних кабінетів.
Чи можу я подати результат мультипредметного тесту 2023 році? Закінчила 11 класів в 2023 році.
Для вступу на ОПП: Акушерська справа, Лікувальна справа, Фармація, промислова фармація зараховуються результат мультипредметного тесту (2022-2025рр), або співбесіда в КЗ ООБМФК:
Чи подавати результат мультипредметного тесту, чи проходити співбесіду в КЗ ООБМФК особисто вирішує вступник. У разі подання результатів зовнішнього незалежного оцінювання бал вступника за відповідне вступне випробування підвищується на 25 відсотків
Чи враховується середній бал свідоцтва про освіту у конкурсний бал?
Ні, середній бал свідоцтва про освіту не враховується при вступі в 2025 році.
Яка вартість навчання?
Вартість навчання залежить від спеціальності НАТИСНУТИ для ознайомлення
Як мені дізнатися, який прохідний бал на бюджет на обрану мною спеціальність?
Прохідний бал визначається щороку за результатами конкурсу, тому буде відомий після оголошення його результатів. Однак вступники можуть переглянути прохідні бали минулих років, щоб оцінити свої шанси для вступу на ту чи іншу спеціальність
Психолог коледжу
Шановні колеги, студенти, батьки та
відвідувачі нашого сайту!
Практичний психолог: Бунецька Юлія Вікторівна. +380972218210 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Сьогодення диктує нам свої правила життя. Так склалося, що сучасне суспільство вже зрозуміло необхідність роботи психолога, змогло оцінити можливості впливу його праці на суспільство, але, на жаль, ще й досі існує застарілий стереотип: «Хто ходить до психолога – той має проблеми». Звичайно, що це не так, але дехто може просто не має часу прийти до мене зі своєю ситуацією, хтось соромиться, а хтось просто не вірить у силу допомоги психологічного характеру. Саме тому я вирішила Вам допомогти та спростити можливість звернення до мене.
Задайте своє питання, опишіть свою ситуацію онлайн. Ви знаєте, що Етичний Кодекс Психолога не дозволить мені, яким би то чином, висвітлювати вашу ситуацію на широкі кола громадськості, але у своїй відповіді я опишу її у загальних рисах, щоб допомогти іншим розібратися в подібних проблемах.
Напишіть у Телеграмм (+380972218210), або на електронну адресу (
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
), опишіть свою ситуацію, хвилююче питання, тощо, та відправте.
Психологічна служба коледжу діє згідно наказу Міністерства освіти і науки України №509 від 22 травня 2018 року «Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України», та керується в своїй роботі Етичним кодексом психолога. (посилання на презентацію)
Головною метою діяльності психологічної служби є сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти.
Завданням психологічної служби є збереження та зміцнення психічного та соціального здоров’я, сприяння особистісному, інтелектуальному, фізичному і соціальному розвитку здобувачів освіти шляхом доповнення сучасних методів навчання та виховання ефективними психолого-педагогічними технологіями; сприяння забезпеченню психологічної безпеки, надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги всім учасникам освітнього процесу; сприяти особистісному зростанню та професійному становленню майбутніх фахівців.
Основними напрямами діяльності психологічної служби є:
1. Діагностика - виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні;
Хочу зупинити свою увагу на проблемі адаптації. АДАПТАЦІЯ (від лат. Adaptare - пристосовувати) в широкому сенсі пристосування до зовнішніх і внутрішніх умов, що змінюються. А людина має два аспекти: біологічний та психологічний.
(посилання на звіт про адаптацію)
(Поради для адаптації)
Аддикція (залежність) є спробою втечі від реальності за допомогою зміни свого психічного стану, що забезпечує уявну безпеку і емоційний комфорт. Незважаючи на уявлені зовнішні відмінності, залежність має принципово схожі психологічні механізми. У зв'язку з цим виділяють загальні ознаки адиктивної поведінки. Перш за все, залежність особистості проявляється в її стійкому прагненні до зміни психофізичного стану. Цей потяг переживається людиною як імпульсивно-категоричне, непереборне, ненаситне. Зовні це може виглядати як боротьба з самим собою, а частіше - як втрата самоконтролю. Аддикція з'являється не одразу, вона являє собою безперервний процес формування і розвитку залежності. Аддикція має початок (нерідко невинне), індивідуальне протягом (із зусиллям залежності) і результат. Мотивація поведінки різна на різних стадіях залежності. Тривалість і характер протікання стадій залежать від особливостей об'єкта (наприклад, виду наркотичної речовини) і індивідуальних особливостей аддикта (наприклад, віку, соціальних зв'язків, інтелекту, здатності до сублімації). Ще однією характерною особливістю залежності є її циклічність. Фази одного циклу: наявність внутрішньої готовності до адикції; посилення бажання і напруги; очікування і активний пошук об'єкта адикції; отримання об'єкта і досягнення специфічних переживань; розслаблення; фаза ремісії (відносного спокою). Далі цикл повторюється з індивідуальною частотою і виразністю. Залежність зовсім не обов'язково призводить до захворювання або смерті, але закономірно викликає оборотні особистісні зміни.
(посилання на звіт адикція, залежність)
2. Профілактика - своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі;
(посилання на презентацію про конфлікти)
3. Корекція - усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки;
(посилання на презентацію булінг )
(посилання на презентацію ми за здоровий спосіб життя )
(посилання на презентацію толерантність )
(посилання на презентацію успіх )
(посилання на презентацію безпечний інтернет)
(посилання на презентацію про челендж )
(посилання на презентацію ніколи не здавайся )
(посилання на Геть невпевненість! Ви можете все! )
(посилання на загальні поради щодо інтеграції)
(посилання на загальні поради батькам першокурсників)
(посилання на здоровій спосіб життя студентської молоді)
(посилання на шкідливі звички, що з'їдає нашу енергію )
(посилання на кібербезпека фото-плакат )
(посилання на експрес-підтримку при воєнному стані)
4. Навчальна діяльність - форма активного співробітництва, направлена на удосконалення, розвиток, формування особистості;
(посилання на тест для викладачів)
(посилання на емоційне вигорання )
5. Консультування - багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу;
Психологічне індивідуальне та групове консультування надається студентам 1-4 курсів, викладачам, керівникам академічних груп, завідувачам відділення, вихователю гуртожитку, коменданту гуртожитку, студентам з незахищених категорій (інвалідам, дітям сиротам, постраждалим в ході війскових конфліктів, ВПО та їх батькам), батькам на батьківськіх зборах.
Консультування та надання рекомендацій відбуваються за запитом, стосовно загальних та особистих питань, результатів діагностування, погіршення освітнього процесу, адаптації, конфліктних ситуацій та взаємин у системах всіх учасників навчально-виховного процесу. Це труднощі у навчанні; асоціальні прояви у поведінці здобувачів освіти; адаптація до нового колективу; допомога студентам та їх сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах; допомога студентам та їх сім’ям, які постраждали у військових конфліктах; психологічний та соціально-педагогічний супровід здобувачів освіти, які мають статус «сирота», або позбавлених батьківського піклування; психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників війскових конфліктів; психологічний та соціально-педагогічний супровід внутрішньо переміщених осіб, профілактика залежностей (адективна поведінка), формування здорового способу життя, дитина у віртуальному просторі, комп’ютерна залежність, психологічний клімат студентського колективу, міжособистісні конфлікти, взаємовідносини в системі «викладач-студент», взаємовідносини в системі «батьки-діти», взаємовідносини в системі «викладач-батьки», суїцидальна поведінка, проблеми лідерства у колективі, робота з «групою ризику».
6. Зв’язки з громадськістю - діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління;
Відвідування семінарів та отримання консультацій в «Одеській академії неперервної освіти Одеської обласної ради».
7. Просвіта - формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.
(Посилання на рекомендації студентам в період дистанційного навчання)
(Посилання на рекомендації, якщо виникли проблеми у навчанні)
Відповіді на найчастіші запитання:
Як отримати психологічну допомогу межах коледжу?
1. Зверніться до психолога особисто. Кабінет психолога знаходиться за адресою вул. Княжа 10, ІІ поверх, кабінет: 215
2. Зателефонуйте. Контактний номер телефону: (+380972218210)
3. Напишіть. Електронна адреса: (
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
)
Що казати?
Крок 1. Повідомте психологу про бажання прийти на психологічну консультацію і вкажіть тему вашого звернення (у декількох словах, про що буде йти мова).
Крок 2. Разом з психологом визначте зручний для консультації час та місце (Одна консультація триває до 1 год., і проходить у кабінеті психолога або онлайн (при потребі).
З якими проблемами я можу звертатися?
Орієнтовний перелік запитів, якщо Ви - студент: труднощі у навчанні, відсутність мотивації до навчання, тривожність перед виступами чи іспитами, загальна тривожність, невпевненість у собі, проблеми у взаємовідносинах «студент – студент», «студент – група», «студент – викладач», «діти-батьки», адаптація до нових умов навчання, самовдосконалення, дослідження себе, професійне самовизначення, булінг, суїцидальні роздуми, тощо.
Орієнтовний перелік запитів, якщо Ви - викладач: адаптація до нових умов праці, психологічні особливості роботи керівника навчальної групи, відсутність мотивації до роботи, роздратованість, синдром «емоційного вигорання», труднощі у спілкуванні зі студентами, колегами тощо.
Якщо у Вас виникли сумніви чи звертатися до психолога, то ця стаття для Вас! (посилання на статтю психологія – міфи та правда)
Тематична година "Психологічна служба"
Тематична година "Суть конфлікту і причини його виникнення. Алгоритм дії в конфліктних ситуаціях"
Тематична година "Цінність життя. Профілактика суїциду"
Національна дитяча «гаряча лінія» 116 - 111 (цілодобово), телефону довіри організації «People in Need» 0800 210 160 (цілодобово), онлайн платформи «Розкажи мені», де цілодобово надається безкоштовна допомога https://tellme.com.ua/.
Права дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування
Право на повне державне забезпечення в навчальних закладах мають діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, віком до вісімнадцяти років та особи з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, при продовженні навчання до 23 років або до закінчення відповідних навчальних закладів.
Виплату стипендії в розмірі:
1. для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування - 150 відсотків розміру прожиткового мінімуму для дітей віком від 6 до 18 років, установленого законом на 1 січня відповідного календарного року;
2. для осіб з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також учнів та студентів, які в період навчання у віці від 18 до 23 років залишилися без батьків (батьки яких померли / оголошені померлими, загинули або пропали безвісти), - 150 відсотків розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого законом на 1 січня відповідного календарного року.
Щорічну допомогу для придбання навчальної літератури в розмірі трьох місячних стипендій.
Повне державне забезпечення та виплату стипендії на період академічної відпустки по медичному висновку.
Випускники навчальних закладів із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, забезпечуються за рахунок навчального закладу або відповідної установи у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, одягом і взуттям, а також одноразовою грошовою допомогою.
Першочергове працевлаштування на наявні вакантні робочі місця.
Щорічне безоплатне оздоровлення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у віці до 18 років.
Виплату одноразової грошової допомоги після закінчення навчального закладу.
Детальна інформація про права та соціальні гарантії дітей-сиріт відображена у Законі України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування» та постанові КМУ від 5 квітня 1994 р. N 226 «Про поліпшення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування».
План роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування
Заява булінг
План заходів спрямованих на запобігання булінгу
Порядок реагування на доведені випадки булінгу
Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу
Уповнаважена особа з питань запобігання та протидії булінгу (цькуванню) та з урегулювання конфліктних ситуацій в коледжі Ящук Оксана Володимирівна, заступник директора з виховної роботи (740-70-03)
• Гаряча телефонна лінія щодо булінгу 116 000;
• Гаряча лінія з питань запобігання насильству 116 123 або 0 800 500 335;
• Уповноважений Верховної Ради з прав людини 0 800 50 17 20;
• Уповноважений Президента України з прав дитини 044 255 76 75;
• Центр надання безоплатної правової допомоги 0 800 213 103;
• Національна поліція України 102.
НАКАЗ про призначення голів державних екзаменаційних комісій на 2024 - 2025 н.р.
НАКАЗ про призначення голів державних екзаменаційних комісій на 2024 - 2025 н.р.
Одеський регіональний центр оцінювання якості освіти
Одеський регіональний центр оцінювання якості освіти тут
Математика
Фахівці УЦОЯО продовжують готувати демонстраційні варіанти тестів з усієї лінійки предметів НМТ. Сьогодні ми пропонуємо потенційним учасникам тестування виконати завдання з другого обов’язкового предмета ー математики.
Онлайновий НМТ із математики доступний за цим посиланням. Зауважте, що інтерфейс запропонованого тестувальника відрізняється від того, який буде на реальному НМТ, однак за структурою, типами завдань, тривалістю їх виконання демонстраційний варіант аналогічний вступному тесту.
Під час реального тестування у вас буде змога користуватися довідковими матеріалами (формулами), тож і тепер рекомендуємо працювати над завданнями з опертям на них.
Як під час проходження демонстраційного тесту, так і на реальному тестуванні ви зможете вибирати послідовність виконання завдань, за потреби повертатися до того чи того завдання, змінювати варіант відповіді, а після завершення роботи отримаєте результат тестування з цього предмета.
Якщо у вас наразі повільний інтернет або немає можливості працювати протягом 60 хвилин за комп’ютером / з планшетом / телефоном ー завантажте файл із демонстраційним варіантом тесту з математики на свій пристрій, виконайте завдання і звірте свої відповіді з правильними.
Історія України
Тест містить 30 завдань, на виконання яких відведено 60 хвилин. Зміст завдань відповідає програмі ЗНО з історії України (розділи 6–32) й охоплює теми, що стосуються подій другої половини XVI – початку ХХІ ст.
Як під час проходження демонстраційного тесту, так і на реальному тестуванні ви зможете вибирати послідовність виконання завдань, за потреби повертатися до того чи того завдання, змінювати варіант відповіді, а після завершення роботи отримаєте результат тестування з цього предмета.
Якщо у вас наразі повільний інтернет або немає можливості працювати протягом 60 хвилин за комп’ютером / з планшетом / телефоном ー завантажте файл із демонстраційним варіантом тесту з історії України на свій пристрій, виконайте завдання і звірте свої відповіді з правильними.
У рубриці «Підготовка до тестів» розміщено тренажер з історії України, метою якого є допомогти всім, хто готується до тестування з цього предмета, запам’ятати дати історичних подій, попрацювати онлайн із зображеннями українських історичних пам’яток та тестовими завданнями, що містять зображення історичних персоналій.
Українська мова
Модель вступної кампанії уже визначена: вступники на перший курс закладів вищої освіти проходитимуть національний мультипредметний тест (НМТ). Іспит не буде складнішим за традиційне тестування на ЗНО. Щоб переконатися в цьому, навчитися розподіляти час на виконання завдань із різних предметів, визначити теми, над якими варто ретельніше попрацювати, абітурієнтам потрібно буде виконати завдання демонстраційних варіантів НМТ.
Пропонуємо вам завдання з української мови.
Інтерфейс запропонованого тестувальника відрізняється від того, який буде на реальному НМТ, однак за структурою, типами завдань, тривалістю їх виконання демонстраційний варіант аналогічний до вступного тесту.
На роботу з блоком демонстраційного варіанта «Українська мова» ви матимете 60 хвилин, протягом яких потрібно буде виконати 30 завдань.
Як під час проходження демонстраційного тесту, так і під час реального тестування ви зможете вибирати послідовність виконання завдань, за потреби повертатися до того чи того завдання, змінювати варіант відповіді, а після завершення роботи отримаєте результати тестування з цього предмета.
Перед початком виконання просимо вас правдиво відповісти на 4 запитання про себе ー це допоможе зібрати важливу для нас статистичну інформацію. Нині багато потенційних учасників одночасно використовує тестувальник, тому можливі певні затримки у його роботі. Не хвилюйтеся: на реальному тестуванні такого не буде, адже кількість одночасних користувачів організатори будуть обмежувати. Якщо ви не змогли відкрити тестувальника, спробуйте скористатися іншим браузером, а також перевірте налаштування систем безпеки на вашому комп’ютері / планшеті / телефоні.
Якщо у вас наразі повільний інтернет або немає можливості працювати протягом 60 хвилин за комп’ютером / з планшетом / телефоном – завантажте файл із демонстраційним варіантом НМТ на свій пристрій, виконайте завдання і звірте свої відповіді з правильними.
Особливості проведення НМТ 2024
Основні сесії національного мультипредметного тесту проходитимуть протягом червня в Україні та в 47 містах 30 інших країн.
З міркувань безпеки ми не публікуємо інформації про те, де на території України відбудуться тестування, ні на сайтах Українського та регіональних центрів оцінювання якості освіти, ні на наших офіційних сторінках у соцмережах. Наполегливо рекомендуємо учасникам не розголошувати, де й коли проходитиме тестування, адже від цього може залежати безпека і їхня, і організаторів НМТ.
Тестування відбуватиметься у дві зміни: перша – з 10:00, друга – з 15:00 за київським часом у всіх країнах, окрім США та Канади. За посиланням можна ознайомитися з інформацією про початок тестування за місцевим часом у певній країні. В усіх містах США та Канади НМТ розпочинатимуть о 18:00 за Києвом, тобто о 08:00 у Сакраменто, о 09:00 в Едмонтоні, о 10:00 у Х’юстоні, об 11:00 у Детройті, Нью-Йорку та Торонто, о 12:00 у Монктоні.
Допуск до тимчасових екзаменаційних центрів розпочнуть за 30 хв і припинять за 10 хв до початку тестування.
Для допуску до ТЕЦ потрібно пред’явити сертифікат учасника НМТ та оригінал документа, що посвідчує особу / його цифровий аналог в додатку Єдиного державного вебпорталу електронних послуг «Дія». Якщо є змога, рекомендуємо мати роздруковане запрошення.
Також важливо взяти із собою ручку і за бажанням пляшечку питної води. Паперові чернетки будуть надані кожному учаснику / кожній учасниці в аудиторії тестування.
Увага! Якщо учасник / учасниця запізниться або при вході до ТЕЦ не пред’явить документа, що посвідчує особу, – його / її не допустять до участі в НМТ.
Рекомендуємо учасникам:
- напередодні НМТ ознайомитися з відеоінструкцією «НМТ: Онлайн-тестувальник», корисні поради якої дадуть змогу упевненіше почуватися під час тестування, правильно позначати відповіді на завдання різних форм, за потреби змінювати їх;
- під час проходження НМТ уважно послухати промову інструктора; якщо потрібна допомога / роз’яснення щодо функцій тестувальника ‒ звертатися до інструктора; у разі надзвичайної ситуації / оголошення повітряної тривоги ‒ дотримуватися вказівок персоналу ТЕЦ.
Протягом часу, відведеного на виконання завдань НМТ, учасникам заборонено мати при собі або на своєму робочому місці речі, що не передбачені процедурою проведення тестування. Їх учасники мають залишити в спеціально відведеному місці в аудиторії.
Якщо з поважних причин учасник / учасниця не зможе взяти участі в основній сесії НМТ, він / вона може подати протягом трьох робочих днів із дня проведення тестування заяву щодо участі в НМТ під час додаткових сесій.
Очевидно, що запізнення не є поважною причиною, тож рекомендуємо заздалегідь подбати про те, щоб вчасно дістатися до ТЕЦ.
Учасник / учасниця, який / яка брав / брала участь в основній сесії НМТ, але не зміг / не змогла розпочати або завершити роботу над тестом, також може подати заяву щодо участі в НМТ під час додаткових сесій у день проведення НМТ через відповідального за ТЕЦ або протягом трьох робочих днів із дня проведення тестування.